mandag, april 19, 2010

Sømand

HEJ HEJ ja nu er jeg tilbage igen,, efter et langt stop,, jeg har ikke været helt istand til at blogge, der har været problemer med gnisten, den har ikke været tilstede overhoved, der er så mange ting som jeg har på hjertet lige for tiden, mange ting som skal ud af hovedet og på pappir. Jeg går med utrolig mange idéer for tiden, nu er det såddan at jeg er bleven sømand, lige for tiden arbejder jeg på en båd som sejler fra Ålesund i norge, dette er en line/garn båd, skip nærmere sagt, som fisker over hele nordatlanten efter forskellige fiskearter, lige nu er vi på brøsme/lange fiskeri på line, det her er morsomt og det er givende i form af at man taber sig og fylder op sin lommebog på samme tidspungt, Det er selfølgelig lidt trist at være så længe væk fra alle sine kære børn, venner, familie og det mand holder af, hjemmet sit og sin sæng osv..det bliver kort nu fordi jeg skal i seng, her er det ingen kære mor når det kommer til at sove over sig eller lign... :)

1 kommentar:

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

ai ai sailor! godt at have dig tilbage... skal jeg gøre noget i forhold til bilen?

ciao
jakob