torsdag, januar 15, 2009

En dejlig hård uge er snart overstået

Ja, nu er der snart udstilling på mine billeder hos Frede, det har været en kamp til stregen at få det hele stablet på benene,..jeg må sige at jeg er lidt træt lige nu, jeg har været i odense hele dagen i går og i dag, i går aftes var jeg hos min gode ven Doddi i Viborg,, han skulle lige flytte sine ting til sin nye lejlighed... som alle ved siger jeg aldrig nej til at flytte ting,, det må nok være en eller anden fetish hos mig det der med at flytte... og nu sider jeg her hjemme og er egentlig lidt for træt til at gå i seng så derfor dette blog. Jeg må sige at jeg glæder mig til at se hvor mange møder op til min fernisering i morgen, og jeg er lidt spændt at for at høre hvad folk har at sige om udstillingen,, jeg vil sætte alle billederne her ind så snart ferniseringen er overstået i morgen så folk som ikke kunne komme også kan nyde billederne.. det var alt for nu,, go weekend

2 kommentarer:

About sagde ...

Tak for hjælpen igen med flyttningen, min masculin ven. Vi ses pa den flyvende om tre timer.

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

sker der snart noget nyt på den her blog-og-og-og-ogggggg???