onsdag, januar 28, 2009

Livet forsætter

Nu i den senere tid har jeg lavet meget om på mit liv og jeg er ved at være der hvor jeg gærne vil være, sammen med mine to børn Ziggie og Theodor, det viser sig at jeg tager en stor glæde af at være sammen med dem og egentlig er der få andre ting som jeg hellere vil,.. Lige nu er jeg på jagt efter et hus i nærheden af århus, et hus som vil være stort nok til at jeg og mine børn kan have plads nok, en have til at lege i er også sagen,.. Jeg har fundet nogle og jeg sætter billeder ind når det rigtige sted er fundet. Ellers er det videre med de to næste udstillinger som skal bankes på benene snart.

3 kommentarer:

Hrafnhildur sagde ...

Håber du finder da ud af det :)
Held og lykke med det hele.

Mvh.

Anonym sagde ...

Vona að þú sért sprækur, gamli.

Kveðja,
Gummi Kalli

Jakob Kristian Sørensen sagde ...

hvem har egentlig bildt dig ind at livet fortsætter????