tirsdag, januar 27, 2009

Så kommer foråret snart

Ja, nu sider jeg og prøver at finde ud af hvordan man skal leve sit liv, jeg har godt nok mange ting som skal stables på benene her i den nærmeste fremtid, der vil være en udstilling her snart på Café Engelen, mit gamle stamsted her i århus, der har jeg tilbragt meget tid med en øl i hånden og en cigarette i den anden, Udstillingen bliver noget helt nyt så i kan begynde at glede jer meget..Ellers er en dejlig weekend overstået sammen med min søn Theodor, vi var i Viborg på besøg hos min dejlige ven Thorvaldur og hans familie. Jeg går lige for tiden og leder efter et dejligt hus på landet til mig og mine to børn, jeg har besluttet at det ville være best at give mine børn en have at lege i og mere plads til dem indendørs. Jeg sætter et lille billede af mig og Thorvaldur i sofaen hvor vi lige er kommet tilbage fra genbrugsbixen med jogging klæder,, det er det nye sorte,, jogging

1 kommentar:

About sagde ...

Jogging er fremtiden, jogging er den nye lysrod, jogging er kærligheden. Joggin er livstil.